Dostawa, montaż i serwis systemów parkingowych. Atrakcyjne ceny bileterek, terminali wyjazdowych i kas parkingowych. Oferta cenowa w 24 h. Bezobsługowy system parkingowy jest w pełni przystosowany do automatycznego poboru opłat na parkingach.
System parkingowy jest to zestaw urządzeń kontrolujących możliwość wjazdu i wyjazdu na teren parkingu, oraz dokonania w sposób zautomatyzowany opłaty za czas parkowania.
System parkingowy może mieć dedykowaną funkcjonalność, przystosowaną przez producenta na potrzeby danego projektu. Standardowa procedura korzystania z parkingu jest jednak podobna na różnych obiektach i wygląda następująco. Naciskając przycisk pobrania biletu w automacie parkingowym czyli w bileterce wjazdowej pobieramy bilet parkingowy na którym jest zakodowana data i godzina wjazdu. Dlatego od tej chwili czas naszego pobytu na parkingu rozlicza się zgodnie z obowiązującą na parkingu stawką taryfową. Następnie dokonujemy płatności za wykorzystany czas parkowania. Opłatę wnosimy w automatycznej kasie parkingowej, gdzie skanujemy bilet i opłacamy wykorzystany czas parkowania. Po dokonaniu opłaty idziemy do auta w celu wyjechania z parkingu. Następnie podczas opuszczania parkingu, w terminalu wyjazdowym skanujemy nasz bilet. System weryfikuje czy opłata została uregulowana, następnie bileterka wyjazdowa przekazuje tą informację do oprogramowania które wysyła komendę otwarcia szlabanu.
Bezobsługowy system parkingowy jest to zestaw urządzeń który pozwala prowadzenie parkingu bez konieczności inwestowania w fizyczną obsługę parkingu. W skład podstawowego zestawu urządzeń wchodzą : bileterka parkingowa czyli terminal wjazdowy, terminal wyjazdowy, szlabany, automatyczna kasa parkingowa, serwer oraz kasa ręczna. Ze względu na budowę modułową system parkingowy TAAB może zostać wyposażony opcjonalnie w anteny dalekiego zasięgu, system rozpoznawania numerów rejestracyjnych LPR zwany zamiennie ANPR. Często jako naturalne uzupełnienie systemu poboru opłat instalowany jest system nawigacji parkingowej nazywany również systemem zajętości miejsc.
Bileterka parkingowa nazywana również terminalem wjazdowym lub po prostu automatem biletowym drukuje jednorazowe bilety parkingowe i weryfikuje karty abonamentowe. W zależności od wyposażenia dystrybutor biletów może wydawać komunikaty głosowe, posiadać system czytelnych piktogramów w celu ułatwienia obsługi lub wyświetlać instrukcję obsługi na wyświetlaczu. W wersji hotelowej posiada dodatkowo skaner który umożliwia wykorzystanie jednorazowego biletu jako karty wielokrotnego użytku.
Podzespoły wchodzące w skład bileterki parkingowej to:
Jest to automat parkingowy sprawdzający bilety, oraz weryfikujący karty abonamentowe. Opcjonalnie może być wyposażone w funkcję przyjmowania opłat na wyjeździe z parkingu, więc może pełnić funkcję kasy. Płatności na wyjeździe mogą być dokonywane przy użyciu kart zbliżeniowych lub w prostszych rozwiązaniach poprzez przyjmowanie bilonu.
Podzespoły wchodzące w skład terminala wyjazdowego to:
Parkingowa kasa biletowa jest to w pełni niezależny automat płatniczy, który po zeskanowaniu biletu umożliwi nam dokonanie płatności za wykorzystany czas parkowania. Ponieważ kasa automatyczna samoczynnie akceptuje płatność bilonem, banknotami, kartami kredytowymi, wydaje resztę, to doskonale zastępuje pracowników fizycznych.
Podstawowe moduły i funkcje kasy parkingowej:
W przypadku instalacji na otwartej przestrzeni, automatyczna kasa parkingowa jest przez nas wyposażana w zadaszenie podnoszące komfort korzystania z urządzenia w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych.
Pod pojęciem serwera należy rozumieć sprzęt i oprogramowanie obsługujące system parkingowy. Ponieważ taki zestaw umożliwia całościowe zarządzanie systemem, kontrolowanie urządzeń, to spełnia jednocześnie funkcję kasy ręcznej. Ponieważ oprogramowanie parkingowe jest sercem które zapewnia prawidłową pracę wszystkich urządzeń systemu, wybierajmy rozwiązania już sprawdzone przez Klientów. Z pewnością należy zwrócić uwagę, że profesjonalne urządzenia parkingowe posiadają możliwość integracji z innym oprogramowaniem wchodzącym w skład BMS. Prawdopodobne jest, że będzie to np. miejski system informacji parkingowej, program hotelowy, system kontroli dostępu, system SAP.
Zadania systemu parkingowego to:
Reasumując, urządzenia systemu parkingowego wykonują analizę zajętości parkingu, kontrolują ilość biletów w terminalach wjazdowych, informują operatora o konieczności odebrania gotówki z automatycznych kas parkingowych. W przeciwieństwie do ręcznego poboru opłat za parkowanie, automatyczny system parkingowy pracuje autonomicznie. Przede wszystkim różnica polega na automatycznym wydawaniu biletów, przyjmowaniu opłat i weryfikacji biletu na wyjeździe przez terminal wyjazdowy. Godne uwagi jest jednak również to, że użytkownik może samodzielnie przedłużyć w kasie parkingowej swoją kartę abonamentową lub wykupić bilet zagubiony. Jeśli w centrum handlowym znajdują się sprzedawcy zainteresowani przeniesieniem na nich kosztów parkowania przez Klienta, stosujemy urządzenia rabatujące.
Uwaga: Systemy parkingowe zainstalowane na wymagających obiektach często uzupełniamy o podsystemy różnego typu. Są to np: systemy naprowadzania pojazdów na wolne miejsca, bramki kontroli dostępu, blokady miejsc parkingowych, lub zapory antyterrorystyczne.
Nasze urządzenia są dostępne dla Klientów w atrakcyjnych cenach. Jednak szczegółową wycenę systemu parkingowego każdorazowo poprzedzamy wizją lokalną na miejscu instalacji, oraz omówieniem specyfiki obiektu i potrzeb Klienta. Z tego powodu każdy projekt wyceniamy indywidualnie z uwzględnieniem oczekiwań Inwestora. Cena urządzeń jest zróżnicowana w zależności od możliwości i wyposażenia. Z tego powodu posługiwanie się standardowym cennikiem byłoby zbyt dużym uproszczeniem w stosunku do Klientów, a końcowy koszt instalacji często nie odpowiadałby szacunkom wynikającym z tabelki.
Działamy na terenie całego kraju. Sprzedajemy urządzenia typu bileterka parkingowa, kasa automatyczna, szlaban, oraz w pełni bezobsługowe systemy parkingowe. Zapewniamy montaż w następujących województwach: mazowieckie, małopolskie, lubelskie, wielkopolskie, kujawsko pomorskie, lubuskie, łódzkie, opolskie, podkarpackie, śląskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, świętokrzyskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie.
Z pewnością efektowne wykorzystanie miejsc parkingowych jest obecnie kluczowe dla możliwości sprawnego korzystania z infrastruktury miejskiej. Dlatego lokalne samorządy starają się odpowiadać na potrzeby mieszkańców inwestując np. w budowę parkingów P+R. Ideą parkingów buforowych jest dojazd na obrzeża miejskie, a następnie poruszanie się po mieście z wykorzystaniem komunikacji miejskiej. Poza budową parkingów buforowych władze miejskie wyznaczają strefy płatnego parkowania w miejscach gdzie odczuwalny jest brak miejsc parkingowych. Robią to w celu wymuszenia rotacji pojazdów, ograniczenia ich ilości lub też popularyzacji komunikacji miejskiej. Jednocześnie ustawodawcy stale aktualizują akty prawne w celu nadążenia za zmieniającym się realiami. Efektem tych działań jest np. określenie aktualnej wymaganej szerokości miejsca parkingowego. Obecnie szerokość miejsc parkingowych została ona określona w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w rozdziale 3 § 19.1. dziennika ustaw.
Podczas gdy samorządy zajmują się doraźnymi działaniami typu budowa nowych miejsc parkingowych, oraz wytycznymi natury prawnej określającymi warunki budowy nowych miejsc postojowych, bardzo istotne jest optymalne wykorzystanie już istniejącej powierzchni parkingowej. Z pewnością duże możliwości mają w tym zakresie automatyczne systemy parkingowe zapewniające współdzielenie miejsca poprzez kilku użytkowników. Rozwiązania tego typu spotykamy głównie w budynkach biurowych. Standardowe systemy płatnego parkowania trafiają z kolei do obiektów typu: szpital, uczelnia, centrum handlowe, parking parkuj i jedź P+R.
Przykładowe obiekty na których znajdziemy systemy parkingowe zainstalowane przez polskich dostawców to:
– lotniska
– szpitale
– centra handlowe
– uczelnie
– obiekty użyteczności publicznej
Bileterki, szlabany i kasy parkingowe zapewniają sprawne funkcjonowanie parkingu od strony technicznej. Natomiast zasady korzystania z miejsc parkingowych Inwestor zawiera w regulaminie parkingu. Zarządca lub operator parkingu ma obowiązek zapewnienia użytkownikowi możliwości zapoznania się z regulaminem przed wjazdem na teren obiektu.
KOMPLEKSOWA OFERTA – KOSZTY TYLKO UZASADNIONE
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, oraz szerokiej ofercie sprzętowej nasza firma przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę cenową. Ze względu na możliwość wyboru urządzeń z szerokiej linii produktów, nasza oferta jest dostosowana do rzeczywistych potrzeb obiektu. W celu przygotowania szczegółowej wyceny zapewniamy konsultacje na terenie całej Polski.
Systemy parkingowe Warszawa, Poznań, Zamość, Łódź, Zielona Góra, Pruszków, Opole, Chełm, Kraków, Rzeszów, Elbląg, Inowrocław, Stargard, Grudziądz, Gliwice, Suwałki, Kielce, Tomaszów Mazowiecki, Zabrze, Lublin, Katowice, Siedlce, Ełk, Bełchatów, Częstochowa, Gdynia, Lubin, Wrocław, Radom, Bielsko-Biała, Rybnik, Bytom, Tczew, Ostrowiec Świętokrzyski, Piła, Żory, Tychy, Wałbrzych, Tarnowskie Góry, Leszno, Kędzierzyn-Koźle, Jaworzno, Mielec, Chorzów, Ostrów Wielkopolski, Piotrków Trybunalski, Płock, Dąbrowa Górnicza, Włocławek, Tarnów, Jastrzębie-Zdrój, Gniezno, Koszalin, Łomża, Przemyśl, Słupsk, Siemianowice Śląskie, Konin, Świdnica, Jelenia Góra, Szczecin, Stalowa Wola, Sosnowiec, Legnica, Olsztyn, Gorzów Wielkopolski, Kalisz, Gdańsk, Głogów, Bydgoszcz, Mysłowice, Toruń, Białystok, Ruda Śląska, Nowy Sącz.
Szeroka oferta urządzeń parkingowych. Bileterki, kasy parkingowe, szlabany, parkometry. Zainstalujemy profesjonalny automatyczny system parkingowy w każdej ze wskazanych lokalizacji. Oferta cenowa w 24h.
TAAB SYSTEMY PARKINGOWE
+48 603 905 905
+48 22 243 49 05
biuro@taab.pl
WYŚLIJ ZAPYTANIE